Model Railroader |
Post Reply |
Author | |
Rune_N
Viderekommen Joined: 23 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 58 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 desember 2005 at 13:56 |
Noen her som abonnerer på Model Railroader? |
|
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har det, og det koster $50 i året. Ser ut som VISA/MC++ er eneste måten og betale på, men man kan jo poppe redaksjonen en mail og høre. MR er matnyttig, og jeg har allerede brukt mange av tipsene der på mine anlegg. Eneste er at det er veldig fokusert på USA og Canada. Sjekk vilkår på https://secure.kalmbach.com/AdvantageWeb/eCirc/offer.aspx?Pr omotionCode=IMRR05&pc= eller http://www2.modelrailroader.com/maghomepage/maghomepage.asp? idMagazine=3
|
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har abonnert på MR i mange år og trives med det. Bruker kort og nettsidene som Geir nevner når jeg skal fornye abonnementet. Jo, det er mest amerikanske og canadiske tog, men det er jo alltid mye å lære på andre områder en selve togene. Byggetips, landskapstips og mye å lære på "operation" eller "driften"/kjøringa. For mitt vedkommende førte lesingen av MR til at jeg for noen år siden byttet ut mine norske lok og vogner med amerikansk materiell - og jeg er godt fornøyd med det, selv om alt spennende materiell her i Halden gjør det fristende å kjøre norsk. mvh KnuT Ha en fredfylt jul! |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Første gang jeg begynte å abonnere forsøkte jeg å overføre penger via posten norge... (var før jeg var gammel nok til kort tror jeg...) Det gikk til slutt men ikke før MR hadde truet med å stoppe leveringene pga manglende betaling, og 2-3 sure besøk på postkontoret for å be dem skjerpe seg... Så kort er nok absolutt den enkleste, raskeste og billigste måten og få ordnet det på... Etter en stund med MR ble jeg såpass hekta at jeg begynte abonnere på "Trains" og... så nå er det to blader som dumper ned i kassen hver måned For å slippe bryet hvert år abonnerer jeg nå forøvrig for tre år om gangen. Blir vel noen få kroner billigere i året, men det er mest for komforten med å slippe å tenke på fornyelsen så ofte Eirik |
|
greffern
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 172 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dere glemmer at de faktisk har telefon... det er faktisk mulig å ringe
dem og bestille, du får også mer info på denne måten. Jeg fornyer mitt
abonnement pr tlf.
|
|
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH Jon Oskar Grefsrud [http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg"> |
|
Rune_N
Viderekommen Joined: 23 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 58 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for svar. Har lagt inn ordre idag. Blir spenende å se om jeg får noe. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |