LEGO for de store |
Post Reply |
Author | ||
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 desember 2005 at 22:09 |
|
Det er store dimensjoner over denne: LEGO STAR WARS REBEL ATTACK CRUISER mvh KnuT PS. hvordan kan jeg gi hyperlinken et klikkbart navn i stedet for den fæle lange lenken overfor? |
||
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Skikkelig stilig! Og den har kommet bra opp i pris også...
Klikkbart navn: Skriv først teksten som skal klikkkes på, så markerer du den og klikker på hyperlink-ikonet , og skriv linken inn i boksen som kommer opp. |
||
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Heine, takk for svar, jeg førsøker dette: Kjempestort lego stjernekrigsskip på e-bay Ser man det, aldri for sent å lære noe nytt. Et lite spørsmål til. Har vanskeligheter med å logge meg inn på forumet i Firefox. Noen få ganger går det, men aktive emner lever sitt eget liv og finner fram til forskjellige datoer når jeg var inne sist for hver gang jeg logger inn. Hmm merkelig mvh Knut |
||
Hans-Ingve
Medlem i MJF Joined: 28 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
sykt legoromskip.
har selv det største skipet som har vært for salg, hvis ikke dette kommer på markedet da.*skryt skryt. |
||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hvilket skip var det da? |
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg bruker Firefox uten de store problemene. Av og til når jeg returnerer til Active Topics etter å ha lest et innlegg gjør leseren en refresh slik at alt er borte, også det jeg ikke hadde rukket å lese. Men innloggingsproblemer har jeg ikke. Har jeg logget meg på fra en annen maskin må jeg riktignok logge meg på når jeg kommer hjem igjen, men det er forumspesifikt. |
||
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
||
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det problemet opplever jeg også med nettleseren Opera. Jeg regner med at det har noe med innstillingen på forum-motoren å gjøre - "noe" som ikke lar oss lese ferdig trådene under Aktive emner. Dette bør vel noen kunne fikse vel ... |
||
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Er det ikke sånn fordi færrest mulig skal få med seg trådene som havner litt ned på siden da... internforumet f.eks.
Mvh Heine (som forøvrig hadde mye LEGO romfartsmodeller når dette ble lansert en gang på 80-tallet) |
||
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
.. og jeg kan henge meg på den - med Internet Explorer opplever jeg stadig det samme. Så jeg må si meg enig med Kjell (tror jeg ) i at jeg tror det ligger på nettstedet .... |
||
Bjørn Egil
|
||
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Skjer av og til med Explorer hos meg også.
|
||
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Faktisk har jeg aldri opplevde det med Opera som jeg har brukt i flere år. |
||
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
||
Hans-Ingve
Medlem i MJF Joined: 28 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
jeg opplever heller ikke noe problem med opera
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |