Foto fra eget anlæg |
Post Reply |
Author | |
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 november 2005 at 21:23 |
Hei alle Mit første forsøg på at lægge billeder fra eget anlæg, på Mj forum. Jeg håber det virker. (det ser ud som om det virker) Med modelbanehilsen Dan
Edited by Dan Rasmussen |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, og takk for fine bilder. Dette ser bra ut! Vi ser gjerne flere
|
|
Terje Storjord
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dra meg langsomt inn i fuglekassa Herrlig, Dan
Terje S |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Dan ! Ser man det, gitt ! Nyydelig !! Mere....mere....mere... MJ-hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
Jon S.
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Dan - fine bilder! Det ser ut som du har kommet ganske langt på anlegget - eller?
Jeg likte særlig dette - men så er jeg da også begeistret for norske trehus (!). Mvh. Jon S. |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Dan! Dette var ett bra første-forsøk på å legge ut bilder fra anlegget ditt! -Jeg håper vi får se mer fra den kanten etterhvert. Kanskje kan man også håpe på at du kunne skrevet en artikkel om det til Mj-bladet, slik at også medlemmene uten nett-tilgang kunne nyte bilder og info fra det? |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei List mere åbent landskab, er kommet til. Iøvrigt første gang jeg bygger "rigtigt" åbent landskab, på et anlæg. I nær fremmtid skal der laves baggrunde, med blandt andet bygninger fra modellgrafik i Gøteborg www.mograf.se Her lidt flere fotos fra anlægget. Billederne kunne være bedre, men det kommer vel!!! Jeg ønsker hermed alle en rigtig Glædelig Jul. Hilsen Dan Edited by Dan Rasmussen |
|
|
Hans-Ingve
Medlem i MJF Joined: 28 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
fantastisk fin bane..
er også veldig begeistra for trehus. hvordan er det huset laget? papp eller? |
|
Dan Rasmussen
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Hans-Ingve Tak for de fine ord. Huset er fra Artitec` Norsk/Svenske sortiment. Jeg er faktisk i færd med at bygge et norsks træhus fra scratch. Oplægget og tegningerne er fra MJ bladets kartonhus som var i vedlæg for et par år siden. Det er imidlertid ganske vanskeligt at bygge og tager mere tid end beregnet. Med modelbanehilsen Dan |
|
|
peter
Nykommer Joined: 30 desember 2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
flotte flotte billeder... ville gerne selv have lagt billeder her, men kan åbenbart ikke da alle mine billeder ligger på min computer hvordan kan jeg evt. lægge dem på siden her |
|
Mrhansol
Nykommer Joined: 28 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei peter jeg har laget meg noe som heter "Blogg" denne >> http://www.vgb.no/3929 Om du lager deg en blogg der, å legger inn bilderså bare tar du egenskaper på bildene der. å limer den inn i url her på forumet når du skriver en melding Det er derfra jeg har mine bilder til dette forumet, som du kan se under "H0 - tips til bygging"
Du får teste det ut, å håper det virker |
|
peter
Nykommer Joined: 30 desember 2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
en lille prøve fra danmark for at se om jeg kunne lægge billede på, flere billeder følger, men ellers til alle et rigtigt godt nytår |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den gule krana i forgrunnen. Hva er det den bygger? |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
peter
Post Options
Thanks(0)
|
det en en kibri kran, den bygger ikke noget, den er blot blevet stillet der ved en fejl, da jeg skal have lavet en byggeplads andet sted på banen
|
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei medmodellfolk!
Jeg har holdt pÃ¥ med modelltog i ca 2-3 mÃ¥neder og er ganske fersk i gamet. Jeg er hektet. Har lyst pÃ¥ Ã¥ bygge en liten modellbane fÃ¥r Ã¥ lære meg kunsten og komme igang. Har noen noen tips? Har ikke store plassen Ã¥ boltre meg pÃ¥ ca 5-6 kvadratmeter (blir bedre nÃ¥r søsteren min flytter ut). Takker for alle tips. Fant noe på http://www.mjf.no/forum_mjf/forum_posts.asp?TID=1062&PN= 1 men har noen et smart starttips på små områder så si fra. Edited by Christian |
|
Tut, tut.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |