MJ på TV |
Post Reply |
Author | |
Roarj
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 42 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 november 2005 at 16:05 |
Hei NRK Østlandssendinga har vært hjemme hos meg i dag og gjort opptak av MJ-anlegget. Etter planen skal dette sendes i Østlandssendinga i morgen torsdag kl 18.40. Innslaget vil også inneholde bilder av BM69 og 88 fra NMJ. Innslaget vil også bli lagt ut på NRK web og kan lastes ned derfra. God tur! Roarj |
|
Roarj
|
|
crasyhh
Veteran Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
tøft!!!! tv er ungdommens "guru" for dagen(dette vet jeg om!!) så kansje noen blir interesert i vår flotte hobby! jeg prøvde meg på skolen med en form for modul jeg hadde laget for leeeeenge siden. http://mjf.no/forum_mjf/forum_posts.asp?TID=826&PN=2mye positive tilbakemeldinger men det jeg hørte mest av var "tognerd!!!!!!"
Edited by crasyhh |
|
|
|
Hans-Ingve
Medlem i MJF Joined: 28 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
ikke alle ungdommer synes tog er dumt...
er 15 år og hekta på modelltog.. det blir vendlig mottatt fra andre enn meg og. får heller tåle og være litt "tognerd" ¨ men det er for øverig morro at det kommer noe modelltog på tv"n. det er så alt for lite. Edited by Hans-Ingve |
|
crasyhh
Post Options
Thanks(0)
|
ja jeg er snart 14 selv og jeg må nok inrømme at jeg er HEEEEEKTA!!!
|
|
|
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh yeah, det var da det virkelig begynte... Model Railroader og Krister Brandt sine artikler i Allt om Hobby var viktige her... oppdaget dette da jeg var 14. Fader"n kjøpte MR på Narvesen den sommeren, og ga det til meg - Fett! Tok jo helt av... rett på håndlegging av spor og scratchbygging av hus og saker og ting... *mimre* mvh Henning L |
|
Wesley
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 90 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei...så ikke noe innslag, jeg. Noen som vet når det kommer?? Mvh John |
|
crasyhh
Post Options
Thanks(0)
|
jeg satte av verdifull tid (har matte tentamen i morra) til og se og ventet og ventet...men det var jo ikke der
|
|
|
|
Knut Moe
Nykommer Joined: 02 november 2004 Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inslaget ble desverre utsatt til neste uke. MJ innslag har ikke prioritet i forhold til "viktige" nyheter og dermed ble en svindelsak erstattet med MJ. Jeg kommer tilbake med mer info om når innslaget kommer. |
|
Knut Moe
Privat brukernavn (Ansatt i NMJ AS) |
|
NiM
Viderekommen Joined: 06 april 2005 Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan vel av og til være én og samme sak... Edited by NiM |
|
Knut Moe
Post Options
Thanks(0)
|
Det holder nå eller?! Dette er 4 eller 5 gangen dette bilder dukker opp på nettet. Og ja, det var festlig første gangen, og til og med andre. Men nå begynner dette å bli litt vel oppbrukt. NiM har jo hatt en uovervinnelig formkurve det siste halve året. Greit at dere har mange sympatisører der ute og som sansynligvis vrir seg i glede over å se ironisk hets av NMJ. Men kan vi kanskje la noen tråder stå uberørt av deres noe hysteriske forsøk på å være morsomme? |
|
Knut Moe
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooooh! Litt hårsår for tiden, Knut... Akkja. Mye moro kan selvsagt fort bli en overdose. Mvh Henning L |
|
Steink
Nykommer Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva er finest, høyre eller venstre del av bildet?
|
|
Mvh
Stein Kittelsen |
|
NiM
Viderekommen Joined: 06 april 2005 Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vår stemme går til dama!
|
|
Wesley
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 90 |
Post Options
Thanks(0)
|
Til informasjon gikk sendingen i dag. Mvmjh John |
|
Terje Storjord
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Herlig innslag på hele tre minutter. Spenstig MJ-filming, godt klippet mot klipp fra Filmavisen med originalen, og med besøk/intervju hos gammelgutta på Bombardier. Må ses, enten man tilhører menigheten på Strømmen eller ikke. Og Roar, det er et flott anlegg du har.
www.nrk.no, klikk Nett-TV, velg Distrikt, NRK Østlandssendingen, TV siste 12 uker, Østl.sending 18:40 29.11. Spol fram til 12:30 - og nyt. Edited by Terje Storjord |
|
espyink
Veteran Joined: 08 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lekkert! Fine modeller da! |
|
Mvh Espen N.N.
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flott innslag og et flott anlegg
|
|
A matter of life and death
|
|
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niiiiice! Gleder meg til min BM69 kommer.... er en stund til da. Gutta på Strømmen fortsetter å imponere!
|
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
krisetoffer
Nykommer Joined: 03 mars 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Søren! Fikk ikke med meg det innslaget... Mulighet for og laste ned på nett? Kristoffer |
|
Knut Moe
Post Options
Thanks(0)
|
Følg denne linken. Spol frem til 12min30sek, og dermed kan du se innslaget. |
|
Knut Moe
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |