Di3 Ombygging! |
Post Reply |
Author | |
aleksander
Viderekommen Joined: 18 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 oktober 2005 at 20:52 |
Hei der! Jeg har nå gjort en liten ombygging, på en vanlig marklin Di3.605 Hensikten med denne lille ombyggingen var å få en finere og mer riktig modell. Uten å lakkere hele kåpa på nytt eller gjøre noen andre store endringer. Det jeg har gjort er:
Modellen ser litt mer "norsk" ut nå, gjør den ikke? Til høyre den ombygde modellen og til venstre en orginal marklin. Bildene er forresten tatt på annlegget nede i kjelleren, landskaps modulene er fjernet siden vi har senket banen. Men de er heller ikke helt ferdige, noe som manglende skinnegrus o.l vitner om... Mvh Aleksander Edited by aleksander |
|
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niiiiice!! Har du noen sidebilder mtp boogine og smussen der?
|
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
aleksander
Viderekommen Joined: 18 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
Boggiene er ikke så mye hokus pokus, jeg har gitt dem en god omgang med sort smussfarge, så de ikke ser så innmari plastic ut... Kommer ikke så godt fram på bildet, men... |
|
Ørj@n
Nykommer Joined: 13 februar 2007 Location: Noreg Status: Offline Points: 45 |
Post Options
Thanks(0)
|
fint lok
|
|
Helsing Ørjan :)
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |