Deler til Stor-Tysker |
Post Reply |
Author | |
webmakker
Medlem i MJF Joined: 06 oktober 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 oktober 2005 at 08:03 |
Hei! |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Efter at have forsøgt i Danmark og Norge opgav jeg at finde reservedele. Forhandlerne er gode til at sælge modellerne, men kun få ligger inde med de mest almindelige dele. Find http://www.guetzold.de/ og skriv direkte til dem og forklar problemet, måske fulgt af små tegninger. Jeg har tidligere mødt endog meget stor hjælpsomhed og ekstrem god service fra Gützold ang. reservedele til min stortysker. Delene blev sendt direkte til mig, fra fabrikken (ingen mellemhandler nødvendig) Med modelbanehilsen Dan Rasmussen redigeret i teksten, havde skrevet Piko istedet for Gützold - det var jo i gamle dage.
Edited by Dan Rasmussen |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan tilføje at du faktisk på hjemmesiden kan finde og udpege numrene og se priserne på de nødvendige reservedele til din stortysker. Hilsen Dan |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
VA
Veteran Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 231 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Jeg fikk tak i noen deler hos Hobbytrain i Drammen. Mulig de fortsatt har deler til disse.
VA |
|
MVH
VA |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |