Trist og gøy |
Post Reply |
Author | |
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 oktober 2005 at 11:12 |
Jeg hadde jo en liten drøm om å få ferdig etseplater til lm2,skdd20c og bilvogna til Bergensmessen som var i helga, slik at "guruer" kunne se etter opplagte feil og få tips om forbedringer. På torsdag fikk jeg mail at de var ferdigprodusert i England, og tenkte at da tar det nok en uke før jeg mottar pakken. Men når jeg kom hjem på søndag så lå det en hente lapp i postkassen!!! SÅ NÅ ER DE HER!! Hadde jeg fått sjekket posten på lørdagen, mens det var messe så kunne jeg fått vist det frem på søndagen, trist OJ OJ for en netting i liften på lm2, JULEAFTEN og 17mai |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
måtte bare få ut litt glede her! helt sjukt å se sin første industri etset plate i nysølv
|
|
Mvh
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Syntes jeg hørte noe noe om wlab-2 på messa.
|
|
A matter of life and death
|
|
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
ja så du ikke messingen jeg viste også?? (som hadde fått seg en stygg omgang i etsekaret) Fikk desverre ikke hilset på deg Lars, så jeg vet ikke hvor du stod å spionerte |
|
Mvh
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og ikke alle hadde navnskilt på seg Jeg fikk ikke sett det messing som fikk seg en trøkk. Men så traktoren og sovevogna på ene av Bergensmodulene.
|
|
|
|
SveinR
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg så etter en heavymetal fyr med Di3 forever t-shirt, men så han ikke.
|
|
Mvh
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
[QUOTE=SveinR]
Jeg hadde jo en liten drøm om å få ferdig etseplater til lm2,skdd20c og
OJ OJ for en netting i liften på lm2, JULEAFTEN og 17mai [/QUOTE] Kan du gi litt info om leverandør og priser? Hvilke tykkelser kunne produsenten levere, og hvordan leverte du originalene? |
|
Wickerman
Post Options
Thanks(0)
|
Ikke unormalt at jeg går med Iron maiden trøye, men ellers er jeg ikke så mye metal å se på Men i Bergen gikk jeg nøytral i klesvegen. Eneste som måtte avsløre var vell kamera. |
|
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |