NIM har blitt frastjålet.... |
Post Reply |
Author | |
NiM
Viderekommen Joined: 06 april 2005 Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 oktober 2005 at 18:34 |
...et innlegg her på forumet! Det skjedde på fredag kveld og innlegget var bare et ønske om at enkelte deltagere her på forumet klargjør hvem de jobber i det skjulte for/reklamerer for. Vi ønsker dette innlegget levert tilbake snarest!! Er det virkelig slik at ytringsfriheten er mye større i NRK der folk kan risikere å bli drept fordi Bernander har ryggmarg av stål og er villig til å la være å sensurere i hytt og pine enn her på forumet? I såfall bør han Nokas-politi-informanten snarest søke nødhavn her på forumet for å gjenvinne sin trygghet. Med hilsen NiM (det som ikke kan kjøpes kan iallefall stjæles....)
Edited by NiM |
|
kness
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 719 |
Post Options
Thanks(0)
|
Saken er tatt hånd om. I følge rykter (noe som vanligvis er helt uvanlig her på forumet) er nå styret i MJF utstyrt med mikrofoner fra flere parter. Disse filmes også i det skjulte, ikke av brennpunkt - men Styrkar Braathen. Hvor filmen havner til slutt og hvem det er som betaler for moroa, håper vi å få greie på når dokumentaren sendes i løpet av vinteren på mess-tv. Jeg for min del venter i spenning på dette. Her kan det komme frem skjulte agendaer, hva prisen på Brimalm egentlig er. Hvem sa hva, når sa han det og ikke minst - hvor var han da han sa det? Hva som skjuler seg under luka håper jeg også å finne ut... Sammenlignet med MJF-dokumentaren tror jeg Tromsdalen & co ser ut som altergutter hele gjengen.... Så fatt mot NiM. |
|
NiM
Viderekommen Joined: 06 april 2005 Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette innlegget ble stjålet av en av moderatorlakeiene! Og begrunnelsen
var frykt for at det kunne avsløre en kriminell deltaker på dette
forumet... Men det innlegget avslørte faktisk ingenting hvis man ikke
viste det fra før.
Og det har ingenting med hverken MJF, Brimalm, NMJ eller Bergen å gjøre... Nei, her tror jeg vi må sette Cleve på saken. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |