Hjelp, jeg skal til Berlin |
Post Reply |
Author | |
ben
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 september 2005 at 10:23 |
Jeg drar på impulstur til Berlin siste uken i september, uten noen faste planer, så da trenger jeg noen gode tips: hva MÅ jeg få med meg av MJ-relaterte steder og aktiviteter der i byen? Er det noen som evt vet om noen MJbutikker som kan anbefales? Hilsen Ben-Sigvald |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg skal en tur til Modell-Hobby-spielwaren messa i Leipzig siste helgen i september. Hjemturen går via Berlin og modellanlegget LOXX - se linken http://www.loxx-berlin.de/
|
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, her er noen butikker jeg har besøkt:
Turberg US-modellbahn Modellbahn Pietsch mvh Henning L Edited by Henning L |
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ta toget ned til Leipzig (ca 20 mil fra Berlin) og ta en dag på messen
som Kjell (og jeg også) skal på! Dette skal være en av de største
messene i Tyskland! Messen starter fredag 30. september og er åpen
t.o.m. mandag.
Mer info her. Mvh Heine |
|
ben
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for gode tips, hadde jeg holdt meg litt mer oppdatert hadde jeg selvfølgelig ikke bestilt hjemreise på torsdagen FØR messen begynner..... skal få med meg LOXX iallfall.
Ben-Sivald |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |