Flåmsbane i MIBA |
Post Reply |
Author | ||
kjellgerik
Nykommer Joined: 04 november 2004 Location: Sweden Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 november 2004 at 15:36 |
|
I nya MIBA-spezial finns förslag på Flåmsbane i modell. |
||
Elleruds Järnvägar i N-skala
|
||
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, ja, det var da også et bilde å benytte som illustrasjon ... På de 8 sidene MIBA Spezial har om emnet, er det mange flere som hadde vært mer spektakulært å bruke , .. synes nå jeg |
||
Bjørn Egil
|
||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, det var tamt! Har det kommet i Narvesen?? mvh Henning L Edited by Henning L |
||
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Vet"ke, får"t i post"n |
||
Bjørn Egil
|
||
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja det har kommet til de 3 Narvesen-kioskene jeg var innom i dag ihvertfall.
|
||
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
||
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kjøpte du tre eksemplarer Roger?
Artikkelen var vel grei sett fra en tysk turist i Norge sitt synspunkt. Og kanskje det er vanskelig for tyskerne å vite hva som interesserer norske MJ"ere som kjøper MIBA-spezial hos Narvesen. Selv kjøpte jeg mitt eks. i dag. Om artikkelen gir inspirasjon til å lage Flåmsbanen gjenstår vel å se. Hadde artikkelen hatt en sporplan kunne man jo vist vendesløyfene oppover Flåmsdalen mot Myrdal. Det er jo unektelig litt MJ-aktig over Flåmsbanen da. Her er forøvrig en del av min sporplan til et anlegg som tar utgangpunkt i Flåmsbanen. Se også disse trådene på Norsk MJ Forum: http://forum.mjf.no/topic.asp?TOPIC_ID=1971 http://forum.mjf.no/topic.asp?TOPIC_ID=3542 |
||
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |