test |
Post Reply |
Author | |
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 november 2004 at 09:02 |
Hællæ... Hmm.... ser at signaturbildet mitt er for høyt i henhold til reglene. Jeg lover å fikse det i løpet av dagen. Edited by Heine Pedersen |
|
Heine Pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
Test av langt bilde: Hadde håpet at dette var et forum som kjørte brede bilder utenfor høyremargen til resten av tråden... Edited by Heine Pedersen |
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du mener at bare bildet "stakk ut", men ikke dermed automatisk alle innleggene i samme tråden? Enig i at dette nok hadde vært mer brukervennlig, vi får se hva vi kan få til - men ettersom skjerminnstillinger varierer, er jeg litt usikker om hvor lett det er å fikse. Men notert er det i alle fall. Edited by Lars Gjertsen |
|
Heine Pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, det er noen forummotorer som har denne funksjonen. Dette f.eks: http://www.the-gauge.com/
|
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
(Holder meg i en av testtrådene, jeg - )
Så sannelig skjedde det ting i kulissene... plutselig bare låse det gamle og, og, og vips her er et nytt forum, under MJFs overopphøyhet og opplyst enevelde kan jo være like greit... Her kan man med loven i hånd terminere både det ene og det andre! Nuvel: man kan jo hevde med en viss rett at man ikke fortjente friheten man hadde - Huff: Stygge smilies... Animasjoner... fydda! Og så kan man bytte font... ... og bytte font ... ... og størrelse ... ... ... og farge - eller ikke??... Disse javaskriptene som skvetter fram når man klikker på verktøy - hmmmm Gammelmåten er jo like grei, litt kode har jo aldri skadet... Tja, et forum og masse strenge regler, klart til å tas i bruk. Bilder, også... som før, bare denne skriveboksen, da. Hmm, det virker, og så virker det ikke... lange adresser som deles? Lang adresse, deles i skriveruta. mellomrom legges automagisk inn, kan fjernes, men delingen er der: [IMG] http://www.folk-rovere/mj/uploads/svorkmo_undergang_gr2.jpg[ /IMG] Mellomrommene som dukker opp mellom img-tagen og adressen er ikke der, egentlig. Hrmf! mvh Henning L Edited by Henning L |
|
Kai W-E
Nykommer Joined: 30 oktober 2004 Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bare en kommentar til Henning:
Hvis du klarer å forlate Mac-moderskipet for en stakket stund og benytter nyeste Netscape for OSX istedenfor Safari får du tilgang til WYSIWYG-editoren (med de nye og utvidede funksjonene den medfører...) Java-opphoppene slår du forøvrig av og på ved å skifte mellom Modus: Be om eller Modus: Grunnleggende... Edited by Kai W-E |
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bare en aldri så liten test
og et lite bilde... og så en forsiktig bruk av sånne... |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hiver bare inn mitt testinnlegg her. Ser bra ut dette! |
|
Øystein W
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Benin Status: Offline Points: 70 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva er det jeg ikke får med meg nå?? Jeg bruker bildeikonet, klisterer inn URL"en i ruta, OK. Men får jeg noe bilde? Nei. Her er URL"en jeg prøvde meg på. Er vel ikke noe galt med den? http://www.schmalspur.at/dasbilduebersicht/dasbild12.htm
|
|
ØW
|
|
Heine Pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
Du linker til en htm-fil, ikke en bilde-fil... Prøv denne i stedet: http://www.schmalspur.at/dasbilduebersicht/Bilder/dasbild12. jpg Edited by Heine Pedersen |
|
Øystein W
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Benin Status: Offline Points: 70 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pluss som du sier Heine, feil adresse. Edited by Øystein W |
|
ØW
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |