Jernbanevenner i Bodø m. omegn? |
Post Reply |
Author | |
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 april 2005 at 16:57 |
Hvor er dere?
Jeg ønsker å få kontakt med jernbaneintresserte mennesker her i Bodø. Hvis dere har MJ interesse i tillegg det et stort pluss. Jeg har veldig lyst til å kanskje dra igang en liten Mj/jernbaneklubb her i nord. Send meg en mail! Modellhilsen Claes |
|
Modellhilsen
Claes |
|
Tore E B
Medlem i MJF Joined: 16 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
21/4
Hallo Claes Jeg kan gi deg et tips, nemlig min broder. Han heter Pål Erik Bjerke , Bor i Skivika , Holtan 39 forøvrig.kjører Märklin og er 56 år. Du treffer ham på telefon privat 75582936. og på mail Han har lenge snakket om å prøve å få kontakt i området, nettopp for å se om det er interesse for en klubb.
Hilsen Tore E Bjerke
|
|
Tore E B
|
|
hjp
Fremo og MjF medlem Joined: 20 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flott Claes Dette har jeg tenkt på lenge, hadde tenkt å kontakte deg uansett etter å ha lest alle dine innlegg på forumet. Send meg din mailadr og / eller tlf.nr så tar jeg kontakt når jeg kommer hjem
|
|
Pål Bjerke
Nykommer Joined: 09 juni 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Claes Jeg skulle ha svart deg på dette, men jeg har dessverre ikke kommet så langt. Hørte foresten Truls fortalte at dere hadde et lite treff Var det vellykket? Som broder"n skrev, dette er noe jeg har tenkt på lenge. men så startet jeg opp et eget lite firma og plutselig strakk ikke tiden til lenger. Det er ikke noe bedre enda, men etter hvert håper jeg det skal rette seg. Kanskje kan vi begynne med at du nevner det som kom ut av møtet! |
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Møte å møte fru Blom.
Jeg var hjemme hos Hans Jakob (sign HJP ovenfor). Jens Morten Kristiansen fra Fauske skulle komme men han fikk ikke bilen fra verkstedet i tide. Så om man kan kalle det for et møte vet jeg ikke. Vi fant vel ut at både jeg og Hans Jakob har intresse for Fremo og er intressert til å gjøre noe sammen. Dessverre har Hans Jakob nå dratt til Murmansk igjen og kommer ikke hjem før i Sept. Regner med at det blir treff da om vi andre ikke gjør noe i mellomtiden, hvilket egentlig ikke skal være noen hindring! |
|
Modellhilsen
Claes |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |