Modellcompagniet quo vadis? |
Post Reply |
Author | |
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 januar 2007 at 22:10 |
Hei! I en annen tråd, hvor man ikke har muligheten til å hverken svare eller spørre, kan man lese denne sterkt beklagelige meldingen:
Kan noen fra Modellcompagniet være snill å gi tilbakemelding om dette betyr at man instiller driften helt, eller at man går over til nettbasert butikk? Hva vil videre skje med videreproduksjonen av Pünther sine modeller? -Vil den bli videreført, eller er det slutt? |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vil først bare si at jeg synes det er utrolig trist at gutta nå gir seg, har vært utrolig hyggelig å handle hos Modellcompagniet. Takk til gutta for det Jeg lurer også på noe: Hva vil skje med byggesettene av norske kontaktledningsmaster i tre? Er det "løp og kjøp" for oss som ønsker oss dem eller vil de fremdeles være mulig å få tak i? Dette gjelder også signalbyggesettene patineringsettet og telefonkiosken.
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Huff, det her var trist Men om de andre kundene er like ofte innom og handler som meg, så skjønner jeg hvorfor...Vi er for få som driver denne hobbyen, så det skal mye til å tjene noe særlig på den. Tipper det er ganske så dårlig timebetaling. Derfor ALL honnør til de som driver slike forretninger, og takk til gutta i Modellkompagniet som prøvde, og som gjorde et tappert forsøk på å skape noe unikt. MJ-hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Noen som vet hvor man får tak i Telefonkiosken? Evt. om andre har laget den? Amundsen Hobby har overtatt Tremastene og signalene.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |