HobbyTrade Di6 AC |
Post Reply |
Author | |
Per-Inge-2613
Veteran Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 desember 2006 at 20:19 |
Er vel ingen her med inside info om når denne modellen kommer? ;) Venter i spenning på mitt eksemplar, da det blir mitt første lok med lyddekoder
|
|
MvH
Thomas Olsen |
|
eginor
Medlem i MJF Joined: 13 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 102 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sendte en mail til NMJ for et par veker siden, og dei oppga at modellen kjem i digital utgave med lyddekoder en gong på nyåret. Passer bra for meg siden budsjettet er litt stramt no i desse juletider.
|
|
Mvh Egil
|
|
Per-Inge-2613
Post Options
Thanks(0)
|
Ut på nyåret? Ja, det er jo så mangt... Lønningen tikket inn på knoto nå ikveld, så da er det godt over 10.000 på mj-budsjett nå, så Di6"en må BARE komme :D hehe |
|
MvH
Thomas Olsen |
|
Per-Inge-2613
Post Options
Thanks(0)
|
Da var Hobbytrade Di6.665 i hus, med lyddekoder å hele pakken! Helt herlig modell, heftig lyd! Skal legge ut noen bilder senere tror jeg :) Må bare fikse et lite problem med at den ikke liker ene svingen min, men tror vi fant feilen, så... :)
|
|
MvH
Thomas Olsen |
|
Per-Inge-2613
Post Options
Thanks(0)
|
En liten film av 6"ern :)
http://home.no/thomas-olsen/MOV00002.3GP |
|
MvH
Thomas Olsen |
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Interessant! Er det noen som vet hvorvidt dette er samplet lyd fra en Di6? Filmsnutten hadde lyd som jeg syns å kjenne igjen fra Di4. Samme lyd samplet brukt her? Edit!: Rettet trykkfeil! Edited by Per Einar Orebe - 11 januar 2007 at 11:42 |
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva slags filtype er dette? Ser ikke ut til at Windows gjenkjenner den hos meg. Petter |
|
frankm
Viderekommen Joined: 04 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du må laste ned Quicktime for å kjøre filmsnutten, evt. legge den over til en mobiltelefon (Sonyericsson f.eks.) som kan spille av videofilmer...
|
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk, jeg har Quicktime og der fungerte det. Petter |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |