MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Modellbau Bremen 2006 og Spijkspoor
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Modellbau Bremen 2006 og Spijkspoor

Post Reply Post Reply
Author
Jon Trygve View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jon Trygve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Modellbau Bremen 2006 og Spijkspoor
    Posted: 08 desember 2006 at 22:08

Hei

Var en tur på Modellbau Bremen 2006 25. november i år. Mye bra og se på, selv om jeg har skjønt at det var lite modelljernbane der i år. Var visstnok en ny arrangør der i år. Men likevel. Fotoappratet gikk varmt og mange bilder ble tatt. Et par bilder finner du her, mens resten (40 stk) er på min hjemmeside www.jontrygve.com.

På messen hadde også Spijkspoor utstilt sitt flott havneanlegg.

Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 desember 2006 at 22:51
Enda flere nordmenn der jo.  Vi var 4 representanter fra NiM der, og vi traff Arve G. (fra Drammen) og en hel busslast fra Larvik. Skulle ikke forundre meg om det var flere andre også.

Artig å se bildene dine, du har fokusert på omtrent alle de anleggene jeg ikke tok bilder av. Har sikkert noe med skala-preferanser å gjøre.

Det som var mest merkbar forskjell fra årets messe og når vi var der sist for 3 år siden, var mangelen på bruktsalg. Ellers brukte de faktisk totalt sett mer areale nå enn for 3 år siden.

Heine

Edited by Heine Pedersen - 08 desember 2006 at 22:51
Back to Top
MortenB View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MortenB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 desember 2006 at 09:52
Heisann Heine....

Har du lagt ut noen bilder da? Er artig å se på alle de flotte modellene som er lagd :)
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 desember 2006 at 10:11
La ut link til bildene i tråden som handler om messen i Bremen her: http://www.norskmjforum.no/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5702

Her er bildene.

Heine
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.