Holstad stasjon til leie |
Post Reply |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 desember 2006 at 15:45 |
Østlandets blad melder i dag at tidligere Holstad stasjon på Vestre linjes gamle trasee er til leie. Stasjonsbyggningen er svært forfallt men 8 pers har alt meldt interesse!
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er redd ikke mye vil skje her. Huset /området er utrolig råttent og mugg og mye annet faenskap i den nedvandaliserte huset. Kan nesten ikke se at det blir lønnsomt desverre.
|
|
Tut, tut.
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Noen vil vel ha det siden så mange har meldt sin interesse!
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Joda. De er jo fredet så de kan ikke rives. Jeg har vært der selv og tittet og selvom jeg ikke er fagmann kan jeg si at det vil bli utrolig dyrt å få disse byggene opp til bra standar igjen.
|
|
Tut, tut.
|
|
BNSF DASH 9
Viderekommen Joined: 05 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er Holstad stasjon fredet er det store muligheter for økonomisk støtte fra riksantikvaren vedrørende vedlikehold.
|
|
DIGIRAX CHIEF, ZEPHYR, DT400 IR TRÅLØST,JMRI og WiThrottle app.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |