Ta med modelltog på jobben imorra |
Post Reply |
Author | ||
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 november 2006 at 19:22 |
|
10. november er dagen... da gjelder det å ta med seg modelltog på jobben.
Venter i spenning på tekst og bilder fra arbeidsplasser over hele landet |
||
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hm.
Har pappapermisjon. Får ha det til gode. Jeg hadde med i fjor. |
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kanskje en liten batteridrevet Miniclub-rundbane kan gjøre seg? Hmmm...
|
||
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Har ferie og driver å sparkler og pusser i det nye huset... Tar litt tid før eg e fremmpå på modell siden.. mvh Ørjan |
||
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Usj... glemte toget i morratåka... filler"n...
|
||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hm. NIM har vel en god samling detaljerte papirmodeller du kan printe ut og sette på pulten? |
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
Henning L
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kanskje jeg skal sprinte bort til Hobby-Shop eller Trønderfrim og bruke dette som unnskyldning for å kjøpe meg et lok og de siste passasjervognene fra NMJ?
Ellers har en lekebutikk borti her en komplett plaststøpt togbanespaghetti på bare en kvart kvadratmeter, til noen få hundre kr. Batteridrevet! Kunne det vært noe? |
||
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bra forslag! Jeg har et skinnestykke liggende på skrivebordet. Teller det? Heine Edited by Heine Pedersen - 10 november 2006 at 10:36 |
||
einjen
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det er jo tog. Men er det modell? |
||
--
||
Henning L
Post Options
Thanks(0)
|
|
I så fall en meeeget vid definisjon av begrepet. Men det går rundt! Det er alltid moro for folk flest. Det vil imidlertid neppe formidle noe om de finere sider ved mj-hobbyen... |
||
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hvis det er de samme som de selger på Toys"R Us her, så har togene N-sporvidde. Vi har testet det på et av N-anleggene på klubben. Og det hadde i hvertfall ikke problemer med strømopptak.
Heine |
||
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei! Det kan tydligvis være "turnusarbeidet sin forbannelse", for jeg jobber omtrent alle helger det arrangeres FREMO-treff og mj-messer. -Men har faktisk turnusfri i dag, "Take a modeltrain to work"-dagen, ellers skulle jeg vel tatt med noe..... |
||
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hadde heller gått for det første alternativet jeg |
||
Hilsen Andreas.
|
||
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det passer ikke så bra å sitte i kassa på jobben og ha et lok eller andre saker stående i kassa, for så å snakke med kunde om det. Ihvertfall ikke der jeg jobber. Verdens største spøkefugl hadde sikkert ikke hatt noe imot akkurat det da edit: trykkleif Edited by MY1201 - 11 november 2006 at 20:47 |
||
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
||
roauk
Veteran Joined: 16 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 119 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det var jo verre med antall avsporinger i pensene. Men dattern min er hvertfall strålende fornøyd |
||
mvh
Ronny "Du zztore verden, zzzå liten den har blitt!" |
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |