Små bor |
Post Reply |
Author | |
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 september 2006 at 11:34 |
Hei ! Har et evig problem med å få tak i små bor. De knekker så lett, så hos meg er det forbruksvarer. Har kjøpt noe hos CM, men så har han sluttet med produkter fra Proxxon. Så nå sitter jeg der. Siste bor knakk i går Biltema og Clas Ohlson har inntil 0,5mm. Det blir for grovt. Snakker om størrelse 0,3 mm, og som er håndterlige for Proxxon maskiner. NMJ har noen som er tynne som hår, og totalt ubrukelige. Får ikke spendt dem fast i chuck"en. Noen som har noen tips ? MJ-hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mener å huske at jeg kjøpte bor hos Høgsveen Maskin på Kongsberg.
De er medlem av Tool-kjeden. De hadde ikke på lager, men de bestilte og borene kom i løpet av noen ganske få dager. Ikke var det speielt dyrt heller. 10-15 kroner stykk tror jeg. Om du går inn på www.tools.no og sjekker kan det hende du finner en forhandler ikke så altfor langt unna deg. |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan man lett bestille i en jernvarehandel.
Hilsen x- Jerniaansatt. |
|
Tut, tut.
|
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei ! Tusen takk for svar ! Tror jeg skal klare å skaffe meg noen bor nå ! MJ-hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |