wtf? |
Post Reply |
Author | ||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 september 2006 at 14:21 |
|
http://digi.no/php/art.php?id=340560
skal de ta over verden nå? |
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
NiM
Viderekommen Joined: 06 april 2005 Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Auda! Avslørt ...
|
||
|
||
roauk
Veteran Joined: 16 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 119 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Selv om jeg jobber i et datavareprogram på Skullerud og er medlem av NiM, er det vel ingen vits i å kalle meg NiMbus vel???
|
||
mvh
Ronny "Du zztore verden, zzzå liten den har blitt!" |
||
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Deg kaller vi bare globus med måne.
Heine |
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Næmmen Heine da... mobbing uten bruk av NIM-navnet... er det en ny trend? Som moderator burde jeg vel egentlig fjernet denne mobbingen umiddelbart, men jeg vet at du kjenner Ronny såpass godt at dere nok kan gjøre opp dere i mellom om han skulle føle seg støtt, eller så vil han nok sende oss en klage for å få teksten fjernet tenker jeg Eirik Edited by eika - 23 september 2006 at 02:16 |
||
Heine Pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ronny er medlem av NiM, og vi tar oss ikke like selvhøytidelig som vi oppfatter f.eks Kness, TerjeS og ØW (nå også kjent som LarsB-gjengen).
Og LarsG er i full gang med å temme oss: Heine |
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, han har min dypeste medfølelse.... Ikke rart han så blek ut allerede når vi kjørte fra Sandnes for noen uker siden. Han visste tydeligvis allerede da hva fremtiden ville bringe Kanskje han nå snart takker ja til mitt tilbud om å overta et par beroligende piller slik han burde gjort før den bilturen Eirik |
||
roauk
Post Options
Thanks(0)
|
|
Snaufjellet skulle jeg tålt altså, men globus med måne??? Joda, innimellom virker det som den månen går rundt og rundt...
|
||
mvh
||
eika
Post Options
Thanks(0)
|
|
Duh... jeg hadde satt pris på om det ikke kom flere gode forslag i denne tråden her... Jeg har et par bekjente som leser den og som nok mer enn gjerne vil begynne å ta disse forslagene i bruk når de omtaler meg og... Eirik |
||
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hva mener du, munken? Du har da vel ikke mistet håret. Frisyren din tyder i hvert fall ikke på dèt |
||
roauk
Post Options
Thanks(0)
|
|
Husk at måner kan belyse også de lyseste modelljernbanemoduler http://home.online.no/~roholen/divbilder.htm
|
||
mvh
||
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Aner vi komitearbeid, utredninger, utforming av strategiverktøy og snekring av visjoner. Her skal ingenting gjøres før det foreligger et solid rammeverk, med meget gode sikringsmekanismer.
|
||
Heine Pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
|
Vi har sendt han på kurs for å lære.
Heine |
||
J-I Hansen
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hvorfor gå over bekken etter vann? Innenfor MJ-miljøet finnes det da nok "krefter" som burde kunne prate i årevis nærmest, uten å komme til noe som helst konkret. |
||
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Er det rart jeg var bleik? Ikke engang NiM kødder med sjåføren når Bossen for Vestfoldmafiaen sitter ved rattet. NiM har sterke teorier om visse genetiske koblinger mellom fraksjoner i Horten og "over there".
"Neste gang leier jeg et tog!" |
||
J-I Hansen
Post Options
Thanks(0)
|
|
Han til venstre er faktisk yngst. Tro det eller ei. |
||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
And the nimmer is...!
|
||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||
eika
Post Options
Thanks(0)
|
|
that guy in a taped toyota just didn"t know who he was messin" with... |
||
Heine Pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
|
Og du er sjefsmoderator... Fra nå blir det vel hestehode i senga i stedet for sletting av innlegg.
Heine |
||
J-I Hansen
Post Options
Thanks(0)
|
|
Men hvor lang tid tok det før han skjønte dèt?
|
||
eika
Post Options
Thanks(0)
|
|
Du skulle bare visst |
||
eika
Post Options
Thanks(0)
|
|
Tja...skal vi se... Først denne: så ca. 500 meter vei til.... Så signal "tog kommer" gitt sammenhengende flere ganger fra bil (ca.30 sekunder) deretter tanken på å få inngravert "chevy van" på høyre forskjerm på bilen sin Noe som automatisk ville blitt etterfulgt av et møte med representanter for både vestfoldmafiaen og NIM på en gang... Og det hadde neppe vært noe pent syn... Så det var nok godt vedkommende tok til fornuften et par centimeter før det var for sent for mafioso har jo overhodet ikke fornuft i behold |
||
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Well... Ain`t that the truth... Da NiM spurte om VMJI skulle drive noe i Sandnes, var svaret vi fikk: "Don"t ask me about my business."
|
||
eika
Post Options
Thanks(0)
|
|
hey... never mix buisness and pleassure |
||
Lars Gjertsen
Post Options
Thanks(0)
|
|
Et greitt forretningsmotto for VMJI bør jo være "giving you offers you can"t refuse." |
||
eika
Post Options
Thanks(0)
|
|
Yo mister!....spør du meg kan det jo virke som om andre sto for tilbudene på den turen da... Se bare hvordan nimmern" i bar overkropp fremstår da... Se hvordan den unge og skjøre Geir i bakgrunnen blir helt satt ut. Selv om jeg ikke helt vet hva han egentlig finner så interessant Vet faktisk ikke om han har kommet til seg selv igjen ennå etter denne opplevelsen...Har faktisk måttet love han en tur ut på landet (Bergen 7-8.okt.) i et forsøk på å roe han ned |
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |