Messer i høst? |
Post Reply |
Author | |
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 august 2006 at 12:29 |
Hei alle mj folk Er det noen som vet om hvordan det ligger an med messer i Norge til høsten ? Har hørt noe om noe på vestlandet men ellers i landet har jeg ikke hørt om noe. Hilsen Andreas
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
I følge messeoversikten på MjFs forside så finner du en messe i Bergen 7-8/10, og en i Stavanger 28-29/10. Noen andre messer her i landet er vel hvertfall ikke annonsert ennå. Mvh Eirik |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Til høsten vet jeg ikke om noe, men Kråkstadmessa skal visst bli en årlig seanse så den kommer vel over nyttår...
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Hans-Ingve
Medlem i MJF Joined: 28 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 47 |
Post Options
Thanks(0)
|
er det planlagt noen messer på østlandet,utover høsten? rundt oslo-området og deromkring?
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
A matter of life and death
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Messen i Solberghallen i Drammen vil bli 25-26/11 kl. 12-17. Nettsiden er beklageligvis ikke oppdatert ennå, hvilket skyldes visse dataproblemer. Det er imidlertid å håpe at en oppdatering vil skje relativt raskt. Mvh Eirik Karlsen |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det blir noe å se frem til for mj - folket Mvh Andreas |
|
Hilsen Andreas.
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Indeed! Jeg kommer med mine anlegg!
Flott at noen tok intiativet til en messe i høst! |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |