Cargonets CD66 |
Post Reply |
Author | |
frankm
Viderekommen Joined: 04 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 juli 2006 at 09:09 |
Heisann...
mailet Mehano om mulighetene for cd66 som modell... de er til stede men de vil ha en forhåndsbestilling på minst 500 før eventuell produksjon. Prisen vil i så fall bli litt høyere pga plogene, detaljer foran på loket og taket. Men dette er kanskje en jobb for NMJ eller noen andre med litt penger på kontoen? Jeg bestiller 1 eksemplar om noen vil ta på seg dette |
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
frankm
Viderekommen Joined: 04 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
bør kanskje høre med ModellCompagniet om hvordan det står til med denne modellen. I følge websiden du refererer til skulle den komme nyåret 2005 så ting tyder kanskje på at ikke alt går som det skal med denne modellen???
|
|
frankm
Post Options
Thanks(0)
|
som tenkt så gjort... her er svaret jeg fikk:
"Jeg vi tar opp bestillinger på disse maskiner men utviklingen tar noe mer tid enn vi har regnet - det er et problem å få tak i korrekte tegninger og litreringer til disse maskiner og vi tør ikke sette en produktsjon igang ved Mehano før dette er på plass - men avtalen med Cargonett og Mehano er på plass det står akkuratt nå på EMD som har bygget maskinen i skala 1/1 Vi håper og tror stadig at denne maskinen skal komme - men tiden er noe endret i forhold til oprindelige planer - vi vil informere på nettet når vi har noe konkret å komme med ! Et sted hvor det er oppdatert informasjon er http://www.modelltog.com ..." |
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deak laget i sin tid en utgave av Cd66.
|
|
A matter of life and death
|
|
frankm
Post Options
Thanks(0)
|
Et bilde av Deaks versjon her:
For å være ærlig ser ikke den modellen ikke helt bra ut. For 2400,- hadde jeg forventet en litt bedre modell. |
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Verken Cd66 eller Di4 fra deak er vært pengene. Til det er de for dårlige. Skal de først lange en så dyr modell skal den jaggu være bra også.
|
|
A matter of life and death
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |