Lysleder |
Post Reply |
Author | |
Wesley
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 90 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 mai 2005 at 18:03 |
Hei! Kan noen hjelpe meg? Trenger lysleder/opptikk til belysning på min etterhvert detaljerte El14 (Lima) ....foreløpig har jeg fått til: -Understell med drift på samtlige akslinger (AH-messing) -Lys med reflektor og pære i hovedlys.(egen konstruksjon) -frontgittere, smale pantografer, speil, messingploger... men mangler: Lys i markeringslys/sluttlys og trenger: 1 mm lysleder/fiberoptikk! Hvor kan jeg få tak i dette?? Loket begynner å ta seg bra ut,-bilder blir lagt ut når jeg er ferdig!
Mvh John |
|
bengtka
Veteran Joined: 16 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 108 |
Post Options
Thanks(0)
|
Electradeshop har lysfiber i div. dimensjoner. Mvh Bengt |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan du fortelle litt om drivverket? Det høres interessant ut.
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Wesley
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 90 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei. Drivverket er av tungt messingchassis med motor i senter, akseloverføring med drift på begge boogier/alle akslinger. Boogie-sider av støpt metall (!). det hele er tungt og går meget pent. Tilsvarende drivverk/chassis finnes også til El13. Tilpassing/montering på Lima-understellet enkelt! Understell/drivverk kommer fra AH messingchassis i Sverige: www.swipnet.se/ahm/ahmessing.htm Mvh John |
|
Wesley
Post Options
Thanks(0)
|
Hmmm...prøv denne linken.. |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flyttet til egen tråd.
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |