Roco Rc6 |
Post Reply |
Author | |
joernjj
Nykommer Joined: 28 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 mai 2005 at 13:59 |
Har en Roco Rc6 som er ombygd fra likestrøm til vekselstrøm. Men jeg mangler en del, og det er understykket i boggien som en må ha for å kunne feste slepeskoen. Denne er jo lik den som sitter på El 16 loket. Er det noen der ute som kan hjelpe meg? På forhånd takk! Mvh Jørn J Johansen, Narvik Edited by joernjj |
|
joernjj
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du kan prøve din lokale hobbybutikk i Narvik(lokstallen) og få de til å bestille de. Eller prøve www.mjhobb.se eller www.roco.cc i Salzburg. Det ligger vell en deleliste med loket med bestillings nr på reservedeler til loket. Men jeg trodde ikke mtas kjøre med 3 leder |
|
A matter of life and death
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
De kjører jo AC
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |