Fullmakter selges |
Post Reply |
Author | |
NiM
Viderekommen Joined: 06 april 2005 Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 april 2005 at 22:26 |
Vi i NiM mj-klubb har samlet sammen 10 fullmakter til lørdagens GF.
Disse selges samlet til høystbydende, eller byttes mot en modell av NSB
type 31.
Bud kan sendes pr. PM. Hilsen NiM |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dersom NiM er interessert i å videreformidle flere fullmakter - så står også min til disposisjon.
Forutsetningen er at jeg tilgodesees med en egen "time-share-andel" av den Brimalm-modellen av type 31b dere får. Jeg tegner meg i såfall for bruk av modellen på neste FREMO-treff - forhåpentligvis høsten 2006. |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjøper de jeg, 1 øre pr stykk. Så kan jeg heller få Brimalm til å lage en Nohab i superline, 4 versjoner. Så får jeg passe på å lansere minst 3 modeller er tilsvarende nmj Så kan gf"en krangle om den siste nr varianten Edited by Wickerman |
|
A matter of life and death
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det var godt du tok med alle smiletegnene Lars, så jeg skjønte at du forsøker å være morsom...... Eirik |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |