Brukermanual Märklin 6021 |
Post Reply |
Author | |
morgull
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 april 2005 at 18:46 |
Hei. Er det noen som vet om en link der man kan laste ned brukermanualen/instruksjon til Märklins digitalstyring 6021? Takknemlig for svar. Mvh Morten |
|
crasyhh
Veteran Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
søkte litt, men jeg fant ikke noe.... men er det noe konkret du lurer på så si i fra! hehe kansje du finner noe på http://www.marklin-users.net |
|
|
|
morgull
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det jeg lurer på er oversikt over grunnleggende funksjoner på den, samt om man kan programmere lokene ang last og akselrasjon fra 6021 controlleren og hvordan dette gjøres. Mvh Morten |
|
crasyhh
Veteran Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
hmmm... akselerasjon/bremseforsinkelse avhenger av toget... hvis det er det du mener...
|
|
|
|
Georg
Viderekommen Joined: 17 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
På gamle dekodere endres dette fysisk ved å dreie på to dubbeditter på
dekoderen med en skrutrekker. På nyere lok/dekodere kan du endre
verdiene med 6021 og bruksanvisning skal følge med loket/dekoderen.
|
|
morgull
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for svar. Det er dette siste her jeg trenger info om. Har et lok med Lenz LE930 dekoder hvor jeg mangler bruksanvisningen for å få programmert digital kode. Mener denne også har muligheter for å få justert akselrasjon og bremseforsinkelse. |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis du har et lok med Lenz decoder så er jo det enkleste å oppsøke Lenz sin hjemmeside på nettet til å begynne med, for der ligger jo brukerveiledningene for decoderen på nett. Brukerveiledning for LE930 finner du her Når det gjelder hva du må taste på selve kontrollen, så kan jeg ikke det dessverre, men jeg vet det sitter folk og leser innleggene her som kan det, om de bare hadde giddet å svare i steden for å trekke på skuldrene og klage over at folk får dårlig respons på spørsmålene sine her slik enkelte gjør..... Eirik |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |