Locomotion (Transport Tycoon 3) |
Post Reply |
Author | |
brandett
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 april 2005 at 10:56 |
For de som ikke har fått det med seg, så har Transport Tycoon v/ Chris Sawyer kommet i ny versjon. Jeg ble veldig overrasket når jeg opptaget at spillet var i salg, fordi jeg har ikke lest noe i det hele tatt om at kodingen var igang i det hele tatt! Men nå er det værtall ut! Ser at CDON.com selger spillet, men ikke har det på lager. Det ser ut som det er veldig vanskelig å få tak i =/ Jeg har lastet ned demoen, og det ser veldig bra ut! Grafikken er ikke forbedret noe Ekstremt mye, men det er vel nettopp dette jeg liker ved spillet. - At det ikke er noe finjustert landskap. Detaljene på lokomotiver etc er veldig bra, og som tidligere versjoner kan man også bygge buss, båt, lastebil, og fly. Også kan man også bygge høyere bruer, lengre stasjoner. Bredere stasjoner, stasjoner med spor i ulike lengder, stasjon på bruer, etc..
Så om dere ikke har prøvd det! Last ned demoen og prøv;
Edited by brandett |
|
mvh Bjørn-Martin Brandett
|
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gamezone har den til 199,- Lå i postkassa etter 2-3 dager |
|
Henning B.
Medlem i MJF Joined: 04 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg visste heller ikke at det var kommet ut før jeg snublet over det i en leketøysbutikk. Edwis, Brio eller lignende. Så dyrt var det heller ikke. Det er veldig likt det gamle, men som sagt, med en del forbedringer. Håper flere skaffer seg dette, slik man kan spille over internett. Anbefales! |
|
brandett
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Chris Sawyer har kodet mesteparten selv, sikkert derfor det er så billig. Har skaffet meg fullversjon nå, og spillet er GENIALT! Bortsett fra at jeg har problemer med at vognene fyller seg med feil innhold noen ganger. Dette fordi samme vogner brukes til flere ting. Kommer sikkert en patch for dette etterhvert
|
|
mvh Bjørn-Martin Brandett
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |