Hvor ble tråden av? |
Post Reply |
Author | |
kness
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 719 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 februar 2005 at 11:04 |
I går så jeg da vitterlig et innlegg av PK med bilde av prototypestøpen til NMJs BM 69. Hvor ble det av denne, og hvorfor ble den fjernet...? Hilsen en undrende Kjetil |
|
steinbp
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Kjetil!! Den ligger lenger ned under komersielle visninger.
|
|
Stein Johannessen
NJK Kråkstad |
|
B-Naess
Viderekommen Joined: 17 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 40 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nei, den gjør ikke det Stein. "PK" la i går ut bilder av BM 69 under H0-rommet på forumet. Denne var borte i dag tidlig. Moderatorene her på forumet burde vel kunne svare på dette regner jeg med. Hallooooo, hvor er dere? Hilsen Kjetil |
|
PK
Nykommer Joined: 15 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 31 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er min skyld at de ikke ligger her lenger. Virket ikke som det var noen respons, så jeg fjernet de selv. Det ligger uanset lignende bilder ute på NMJ sine sider, men jeg kan godt legge de ut igjen her jeg hvis det er noen interesse for det. Mvh Pål. Edited by PK |
|
Ha en god tog-dag.
|
|
kness
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 719 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg så du la bildene inn igjen i en ny tråd, så da er alt i orden. Jeg sitter nå sammen med senior og skanner en del dias, og siden han har jobbet med disse settene i mange, mange år ville han gjerne se bilder av prototypen. Akkurat nå sitter han og sammenligner NMJ og Agder sine. Agder leder visstnok 1-0 foreløpig....... Skal hilse forresten. Hilsen Kjetil |
|
PK
Nykommer Joined: 15 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 31 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takker. Dere får vel vente med sammenligningen deres inntil det foreligger en prøvestøp som alle feilene er rettet på. Jeg synes plastikmodellen til NMJ ser riktig bra ut jeg og jeg gleder med som en unge til modellen kommer i butikkene. Er ikke Agder sin modell en messingmodell til mange ganger prisen av NMJ"s plast modell ? Således håper jeg da inderlig at Agder sin modell leder 1-0 eller mere. Hvor kan jeg se bilde av Agder sin modell ? Hva skal den koste og når kan man få kjøpt den ? Mvh Pål.
|
|
Ha en god tog-dag.
|
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Pål! http://www.agdermodellteknikk.no Så vidt jeg vet, er det fullt mulig å bestille seg en 69D enda. AMT har også sendt en nyhetsoppdatering med bl.a. 69D og noen norske modeller til, til MJ-bladets "Produktnytt." En liten fotnote til Bjørn - Dersom en skribent sletter et innlegg han/hun har skrevet, er det dessverre ikke mulig for administrator å se noe "spor" etter det. Vi pleier å loggføre ting som tas ut ved moderasjon, for eksempel innlegg, lenker med "støtende" innhold, osv. Men skribentene selv kan også fjerne innleggene sine, og det gis ikke da noen spesiell automatisk teknisk beskjed om dette. mvh Lars Edited by Lars Gjertsen |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |