di-3 |
Post Reply |
Author | |
crasyhh
Veteran Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 februar 2005 at 21:54 |
hei igjen hehe. er det noen som vet kl på når di-3 kjører forbi drammen stasjon?.. har hørt at den går forbi hver dag og hvil så gjerne ta et bilde av den.... |
|
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Henrik, jeg har passert den nesten hver dag når den står ved tømmerterminalen på Lierstranda, ved 15-tiden. Men i dag var den der allerede kl. 0645. Dårlig fotolys da..... |
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her et bilde fra Lierteminalen, toget passerer Oslo s 13.47 på veg til Drammen og retunerer 18.30( ruteorde for sist uke) Om de kjører samme rute denne uken vet jeg ikke. Men siden det er fjernsyring kan de kjører så fort de er lastet ferdig. Og det gjør de som oftes. S på returen har de blitt observert til flere tider i Oslo i følge andre jernbane forumer på nett. Fra 30/3 blir de å kjøre fra Narvik til Alnabru via Trondheim og Elverum Edited by Wickerman |
|
A matter of life and death
|
|
crasyhh
Post Options
Thanks(0)
|
tusën takk men jeg tviler på om keg rekker det.....går på skolen vettu...hehe
|
|
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toget var observert på Oslo s i 15 tiden i dag, så da var det i Drammen rundt 1530-16 tiden.
|
|
|
|
crasyhh
Post Options
Thanks(0)
|
jepp nå har jeg ordnet det sånn at jeg skal ut og se etter skolen i dag..... skal prøve og få lånt et digitalt kamera og dalover jeg og legge ut bilder..... |
|
|
|
Wickerman
Post Options
Thanks(0)
|
Ligger rutetider på Jernbane.net"s forum |
|
|
|
Wickerman
Post Options
Thanks(0)
|
Ofotbanens Di3.629 på Oslo s idag ved 1430 tiden. |
|
|
|
crasyhh
Post Options
Thanks(0)
|
ja jeg har nå vert og ett på den. men jeg må få brukt opp og fremkalt filmen først, så kan jeg skanne bildet inn.
|
|
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |