Hjemmeside oppstart |
Post Reply |
Author | |
PIO
Medlem i MJF Joined: 21 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 150 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 februar 2005 at 21:07 |
Hallo alle sammen ! Jeg har satt meg mål om å lage ei hjemmeside for meg og min familie. I den forbindelse må jeg jo lage en side om modelljernbane. Tenkte å legge inn en egen side her med linker. Er det noen som vet om det finnes regler om offentliggjøring av linker til andres hjemmesider. Kan man helt uten noen nærmere tillatelse legge ut linker til sider for både private, butikker, klubber osv. Er takknemlig for synspunkter på dette. Har du en hjemmeside som du ønsker jeg skal legge inn link til er det bare å si fra. |
|
Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !! <a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer |
|
ArneGH
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du kan trygt legge ut lenker til både privat sider, butikker m.m. Du kan også legge ut lenker til bilder. Min hjemmeside finner du på www.heggeseth.no . her er tog i både 1:1 og 1:87. Lykke til videre.
|
|
Arne Heggeseth
Hellbanen,HO, DCC www.heggeset.no |
|
PIO
Medlem i MJF Joined: 21 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 150 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo ! Takk for opplysningene. Håper siden min er oppe i løpet av en ukes tid. Driver med litt oppsett og layout nå. |
|
Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !! <a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer |
|
Jon S.
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Svein Erik! Å legge inn linker til andre sider mener jeg du kan gjøre uten videre. For min del har jeg pleid å varsle "link-eieren" med en e-post (slik at han eventuelt kan linke tilbake til min... ). Avhengig av nettstedet du legger ut din hjemmeside på, bør du imidlertid være litt forsiktig med linker til butikker. Noen "web-hoster" sier i sine regler at man ikke skal bruke nettstedet til forretningsvirksomhet og slikt, så her kan det lønne seg å lese regelverket (hvis man ikke har sin egen server, da). Vel, dette var bare mine synspunkter. Lykke til med hjemmesiden! Mvh Jon S. |
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tror ikke det er noe problem så lenge det er en linksamling hvor du ikke tar betalt for å linke til butikkene. Hvis ikke hensikten er å tjene penger på det er det sansynligvis bare å linke i vei. Mvh Heine |
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og en av de beste linksamlingene som finnes til norsk MJ, er det nettopp Heine som har. Det er utrolig hva du har fått til der, Heine! Knut |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |