Opptak av sending fra Modelljernbanens dag? |
Post Reply |
Author | |
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 desember 2020 at 16:34 |
Jeg gikk jo selvfølgelig glipp av direktesendingen onsdag kveld, og nå er Vimeolinken merket som privat og krever passord. Vil denne bli lagt ut til offentlig beskuelse og fornøyelse senere, eller har toget bokstavelig talt gått for min del?
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, det vil bli lagt ut en redigert versjon etterhvert.
|
|
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for svar, da får jeg bare smøre meg med litt tålmodighet
|
|
Min hjemmeside |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Svein_H
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for linken! Fikk omsider satt meg ned og sett på det i går, virkelig flott laget!
|
|
Min hjemmeside |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |