norsk hjelp Br55 problem |
Post Reply |
Author | |
Hugoh24
Viderekommen Joined: 11 mai 2020 Location: Deutschland Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 mai 2020 at 21:05 |
Hei alle sammen,
jeg heter Hauke og kommen fra Nord Tyskland. Tilgi den skrevne jeg bruker en oversetter.
Jeg er 36 ar og har et Märklin sokkelsystem i H0 fra Ikea Ivar. Jeg liker ogsa a jobbe med Wiad kranene. Dessvre har jeg na et problem med en BR55 og treger norsk hjelp! Det er et gir Pa akselen til Märklin 34550 defekt, og denne reservedelen 205988 er tilsynelatende bare ilgjengelig fra deg. www.amundsenhobby.no/webshop/produkt.php?selected_id=27073& Vil noen bestille denne reservedelen (2stk) og sende den til meg i Tyskland?? Takk og hilsen Hauke |
|
Kleindorf
Medlem i MJF Joined: 20 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Hauke Eine Suche mit Ihrem Link auf Amundsen Hobby zeigt: Das Produkt ist ausverkauft und nicht mehr verfügbar DRIVHJUL F.34550+
Produktet er utsolgt, og ikke lenger tilgjengelig Edited by Kleindorf - 26 mai 2020 at 11:52 |
|
Your mind is like a parachute - it doesn"t work before it is open : Frank Zappa (norsk HO, Fremo, US O skala)
|
|
Simen
Medlem i MJF Joined: 14 mars 2019 Location: Norge Status: Offline Points: 12 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tror han fikk hjelp av noen på facebookgruppa
|
|
Micro ferroequinologist
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |