MJ-bladet 2/19 |
Post Reply |
Author | |
GeirM
Viderekommen Joined: 19 oktober 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 251 |
Post Options
Thanks(1)
Posted: 23 juli 2019 at 12:16 |
MJ-bladet 2/19 er ute nå, og her er noe av innholdet: https://vimeo.com/348204568/1d624cc0f5
|
|
Med vennlig hilsen
Geir Melgårdsbakken, CCO Tøff-tøff MEDIA Redaktør MJ-bladet, Modelljernbaneforeningen i Norge |
|
Kleindorf
Medlem i MJF Joined: 20 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(1)
|
I postkassa lå det et rykende ferskt MJ Bladet nr. 2. En kjapp gjennomgang viser atter en gang at redaksjonen har klart å ta over stafettpinnen fra TMJK på et absolutt bra nivå - noe jeg før trodde skulle bli heller vanskelig. Det er mange interessante og inspirerende artikler i bladet, som jeg vil prioritere før annen god sommerlektyre... Jeg vet det er lagt ned mange timer med godt arbeide her, så all ros til redaksjonen. Og jeg vil tro at utgivelsene framover vil være i rute. Det er viktig og bra for både MJF, MJ Bladet og ikke minst MJ-miljøet i Norge. |
|
Your mind is like a parachute - it doesn"t work before it is open : Frank Zappa (norsk HO, Fremo, US O skala)
|
|
GeirM
Viderekommen Joined: 19 oktober 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tusen takk for fin tilbakemelding - ja nå er vi endelig tilbake der vi skal være utgivelsesmessig.
|
|
Med vennlig hilsen
Geir Melgårdsbakken, CCO Tøff-tøff MEDIA Redaktør MJ-bladet, Modelljernbaneforeningen i Norge |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |