Digital styring av ROCO, svingskive. |
Post Reply ![]() |
Author | |
lokomotiv2770 ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 26 januar 2011 Location: NO Status: Offline Points: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 oktober 2018 at 13:27 |
Hva og hvordan kan jeg styre en ROCO svingskive digitalt istedet for å bruke ROCO,s svingskiverkontroller.
Hva trenger jeg som dekoder for dette? |
|
![]() |
|
jhh61no ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei
Her er en som kommer snart https://www.digikeijs.com/en/dr5052-turntable-controller.html Kommer en enda mer avansert seinere. Eller f.eks denne https://www.nmj.no/littfinski-tt-dec-r.html |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
![]() |
|
lokomotiv2770 ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 26 januar 2011 Location: NO Status: Offline Points: 43 |
Flott, mange takk!
|
|
![]() |
|
Jan-Kristian ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 17 januar 2013 Status: Offline Points: 38 |
Jeg henger meg på denne tråden.
Jeg har en Roco dreieskive 42615 som jeg har tenkt å få installert på DCC anlegg. Har lest meg frem til at en vendesløyfe modul f.eks Digitrax sin vil fungerer Det jeg lurer på er om hvorfor ene halvdelen av dreieskiven skal ha pluss og minus på skinnestrengen motsatt av andre halvdelen? Det står så i manualen ihvertfall. Noen som har erfaring med dette og gjerne en detaljert kobling som må til. Skal ha 8 tilkoblingsspor på skiven.
|
|
Mvh
Jan-Kristian |
|
![]() |
|
rfg ![]() Viderekommen ![]() Joined: 02 mars 2016 Location: Norwegen Status: Offline Points: 14 |
god morgen.
Jeg har en LDT TT-DEC til salgs. Ta kontakt om en av dere er interessert! |
|
![]() |
|
jhh61no ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Er det Roco utgaven eller Fleischmann /Märklin utgaven ?
|
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
![]() |
|
rfg ![]() Viderekommen ![]() Joined: 02 mars 2016 Location: Norwegen Status: Offline Points: 14 |
Tenkte den var markert som solgt! Sorry!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |