ESU ECoS |
Post Reply ![]() |
Author | |
Burre ![]() Viderekommen ![]() Joined: 01 juni 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 august 2017 at 08:32 |
Hei.
Er det noen som kan gi meg svar på om det lar seg gjøre å få Roco sine digitaliserte sporveksler programmert inn i ECos command stationen. Har fra før multimaus pro, men får heller ikke den til å virke gjennom Ecos. Det er kun sporvekslene som jeg er ute etter, lokene går bra.
|
|
![]() |
|
Johannn ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 09 april 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvd å sette en av vekslene i programmeringsmodus (tror det var 5 ganger manuell veksling) og sende en kommando på en veksel adresse?
|
|
Norsk H0 2005-, Digitrax Xephyr Xtra, Z21, foreløpig lagra i skap pga oppussing, samt settrackbane sporadisk oppsatt for at junior skal få køyre tog.
|
|
![]() |
|
Burre ![]() Viderekommen ![]() Joined: 01 juni 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 3 |
Hei.
Ja, ikke noe respons fra ECos'en |
|
![]() |
|
programmeringssporet ![]() Veteran ![]() Joined: 12 desember 2013 Status: Offline Points: 405 |
Hei,
Kanskje du har det samme problemet som jeg hadde ? Prøv å programmer vekselen til adresse 1 med Multimausen. Prøv deretter å aktivere den i Ecos'en med adresse 0 ? Se : http://forum.mjf.no/programmeringssporet_topic8269_page6.html Innlegget med tittel :
"Den eneste grunnen til at jeg ville bruke sporvekslen med
innebygget Digitalmotor var fordi jeg trodde jeg skulle spare tid – men
der tok jeg feil :"
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |