Tortoise |
Post Reply |
Author | |
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 august 2016 at 20:15 |
Forsøker å montere min første Tortoise vekselmotor. Mener jeg har gjort det nøyaktig slik der er beskrevet. Har også sjekket Youtube for tips. På meg virker det som at den tråden som skal opp i veksler er for svak. Bruker Peco75. Det fungerer fint, men pensen slår ikke over. Noen som har erfaring i denne sammenhengen.
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har du fjernet den innebygde fjæra i sporvekselen? Den er ikke nødvendig når du bruker Tortoise siden motoren holder vekselen i stilling, og med fjæra på plass blir det for tungt for metalltråden å slå over vekselen slik at den bare bøyer seg.
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for tips. Det løste det hele.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |