Hva trenger jeg? |
Post Reply |
Author | |
steinel
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2016 Location: Norge Status: Offline Points: 823 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 juli 2016 at 11:22 |
Hei.
Starter en tråd om hva slags verktøy, maling, lim osv som nytting å ha på arbeidsbenken for en selvbygger? For min egen del går det for tiden i bygging av lokstall som dere har sett. . Mandag skal jeg innom Togbutikken og Norwegian Modellers i Sem og shoppe litt. har i hvert fall tenkt å kjøpe chopper og et slik vinkelsett med magneter hos Togbutikken. Hos Norwegian blir det mest trevirke som lister, finer og balsa. . Det jeg har å hjelpe meg med i dag er: Dremel, jernplate og magneter når ting skal lamineres, superlim fra Biltema, trelim, epoxy, vanlig knekkavkniv, pinsett, akrylmaling og pensler fra Clas, avbiter, smergelpapir, nålefilsett, loddebolt, startsett for smussing fra Faller (ikke testet), hånddrill med div bor, ja, that's about it. . Ikke særlig mye, jeg antar at det er utrolig mye nyttig verktøy jeg burte ha i tillegg.
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Togbutikken tar etter info på egen Facebookside sommerferie fra og med 4. juli og åpner igjen 18. juli.
Bare sånn til info :-) |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
steinel
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2016 Location: Norge Status: Offline Points: 823 |
Post Options
Thanks(0)
|
Synd, hadde gledet meg til en tur dit. Jeg får reise en annen gang.
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du får ta en tur innom butikken i Drammen om du er der titsdag - onsdag - torsdag ettermiddag. Meg bekjent tar ikke de sommerferie
|
|
MVH
|
Dag Cato
Post Options
Thanks(1)
|
Var innom i Drammen og kjøpte meg noen semi-vogner i dag.
De magnetvinklene du er ute etter finnes på lager der. |
|
MVH
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ett tips: Du trenger maskinistvinkler i ulike størrelser.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |