Deg selv i modell? |
Post Reply |
Author | |
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 juni 2016 at 11:00 |
Hei!
Nå ser det i hvert fall ut til at man kan få 3D-printet (mj-) figurer av seg selv i skalaer kompatible med G og SM32 her i Norge. Helt gratis er de jo ikke.... Det blir spennende å se om de kan printes i 1:87 med ett god resultat. Minime |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det var noen friske priser … det fins enklere teknologier for å få til dette, og til langt lavere priser. I mjbladet 1 2016 stod det litt om Modelu som gjør dette med enormt mye enklere utstyr og mye billigere.
Undertegnede og hr. Houen har nylig vært og testet dette, og sett på figurene. Det er meget bra saker, også i 1/87. Vi venter i spenning på resultatene! F Se også facebooksidene deres for flere bilder etc.
Edited by Henning L - 12 juni 2016 at 16:02 |
|
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, dette var overheftige priser! Kjørte en "Foto-CT" på meg selv på messen i Peterborough.
Bestilte en ekstra, så måtte ut med svimlende £40.00, inkl forsendelse, for disse to. Han var litt uheldig med scanning av hendene mine; men resten er fascinerende naturtro! Nå gjenstår bare å sminke meg selv, så er jeg klar for tjeneste... Dette betyr at du altså kan dekke inn flyreisen t/r, og vel så det, på prisdifferansen! |
|
Morten K. Agerup Myhr
2016 Frogner Gøy med Z/H0e/H0/SM32 16mm/1:1 og alt annet som ruller/hveser/flyr/smeller og/eller brummer på vann, bakke, under bakke, i luften - sålenge det fòrer traktorgenet. |
|
EirikS
Veteran Joined: 23 februar 2010 Status: Offline Points: 449 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.du-verden.no/nyheter/den-ultimate-selfie/
Sjølfi-Preiser til lavere pris litt lengre sør i landet. |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
I dag kom fremtiden i en liten pakke fra Wales.
Her ser vi MJ-bladets Knoll & Tott ute på et lite dokumentasjonsoppdrag: Figurene er i 0-skala, 1:45. |
|
Tåge
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 342 |
Post Options
Thanks(0)
|
Se der ja, stilig . Hvem er Knoll'n og hvem er Tott'n da
|
|
Mvh
Åge Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen .... |
|
jarleek
Medlem i MJF Joined: 20 juli 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 57 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ser ut som Håvard med kamera? Men dere er bleikere enn det der!
|
|
Jarle VE
Fersking i TMJK |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror jeg foretrekker min naturlige bleke teint istedenfor den den sprutrøde resinfargen, gitt! Nevnte jeg at jeg fikk printet meg selv I H0 også? |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |