Hobbytrain |
Post Reply |
Author | |
thmark
Viderekommen Joined: 20 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 55 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 april 2016 at 08:32 |
Noen som vet om Hobbytrain (http://shop.hobbytrain.no/) er aktiv nettbutikk eller om den ikke drives lenger?
Edited by thmark - 22 april 2016 at 08:34 |
|
mvh.
Thomas Markovic |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror den er aktiv, men det kan være at lagerbeholdningen ikke er oppdatert. Jeg bestilte mange varer derfra selv for en liten stund siden, men finn bare et par av dem. Ble bare trukket for det jeg fikk på kortet.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
thmark
Viderekommen Joined: 20 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 55 |
Post Options
Thanks(0)
|
Okei. Jeg bestilte en vare der, men kom aldri svar. Ordren ligger riktignok inne.
|
|
mvh.
Thomas Markovic |
|
H. Lindholm
Veteran Joined: 17 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1096 |
Post Options
Thanks(0)
|
Første bud når man driver butikk er å gi kundene svar. Det er ikke så viktig om svaret er slik kunden ønsker eller ikke, men å ikke svare kunder er noe av det verste man kan gjøre som næringsdrivende.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |