Messe på Kråkstad til helgen |
Post Reply |
Author | |
krsven
Veteran Joined: 13 juli 2010 Location: N Status: Offline Points: 286 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 mars 2016 at 21:57 |
NJK Østfoldbanen arrangerer sin tradisjonsrike messe førstkommende helg i det gamle kommunehuset på Kråkstad. Åpningstider er Lørdag 11.00 - 17.00 og Søndag 11.00 - 16.00. Kafeen med Augestad i spissen er åpen med romslig plass for god mj - prat, og som vanlig er det kjente forhandlere på plass. Deler av eldre og nyere mj - samlinger legges også ut for salg. Jeg har ikke sett utstillerlisten, men messegeneral Langård melder om "stinn brakke". Håper vi sees!
|
|
krsven
|
|
cfsalicath
FREMO-forummedlem Joined: 13 mai 2015 Location: Norge Status: Offline Points: 175 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vi sees!
|
|
Med vennlig hilsen
CF Salicath |
|
E L K
Medlem i MJF Joined: 01 januar 2007 Location: NORGE Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
|
megget flott messe bør besøkes
mye bra brukt og fine ekte damp tog kult god vafler takker
|
|
krsven
Veteran Joined: 13 juli 2010 Location: N Status: Offline Points: 286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tror utstillerne også er fornøyd! Maken til stemning og hyggelig prat! Vaflene ble utsolgt på rekordtid - men ny røre er lagd - og det er masse brukt og nytt igjen til i morgen. Vi sees vel sånn rundt 11.00 tenker jeg.......
|
|
krsven
|
|
rebelego
Veteran Joined: 16 juli 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 228 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hyggelig og intim messe. Her rettes oppmerksomheten mot demonstrasjon av smusseteknikker.
|
|
Surrer rundt på Rystelsesbanen.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |