Øystein Sunde driver med hagejernbane |
Post Reply |
Author | |
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 februar 2016 at 22:17 |
NRK1 - Lindmo i kveld (lørdag 13. febr 2016.
Øystein Sunde forteller om hvordan det er å drive med hagejernbane. Fra ca 12:00 min ut i programmet. Hyggelig at vi er flere som driver med denne herlige siden av modelljernbanehobbyen. |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Godt noen av oss tør komme ut av skapet!
Fint innslag - viktig å ha et balansert og reflektert forhold til egne galskaper... |
|
Morten K. Agerup Myhr
2016 Frogner Gøy med Z/H0e/H0/SM32 16mm/1:1 og alt annet som ruller/hveser/flyr/smeller og/eller brummer på vann, bakke, under bakke, i luften - sålenge det fòrer traktorgenet. |
|
ArneGH
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette var fin pr for modelljernbanehobbyen. Trenger noen som står fram offentlig og gjør pr.
|
|
Arne Heggeseth
Hellbanen,HO, DCC www.heggeset.no |
|
LokoJon
Medlem i MJF Joined: 12 mars 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 219 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veldig artig, slik han beskriver dette er helt match med hvordan jeg opplever hobby'en😊👍
Vi blir bare fler og fler😎😎 |
|
Hilsen fra
LokoJon - Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn - Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra ! |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Øystein Sunde har lenge vært åpen om mj-hobbyen (bl.a.), men det er selvsagt ekstra ekstra når han kan få sagt noe om det i beste sendetid
Sist jeg traff han, var forresten på åpninga av 2. del for Gamlebyen Modelljernbanesenter .... |
|
Bjørn Egil
|
|
ArveG
Medlem i MJF Joined: 30 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tidenes beste Lindmo.
Selv familien la merke til det - og satte pris på det!
|
|
Hilsen
ArveG |
|
thmark
Viderekommen Joined: 20 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 55 |
Post Options
Thanks(0)
|
En annen kjendis/musiker, Rod Stewart, driver også med mj. Ble nevnt i et TV program, for ikke så lenge siden.
|
|
mvh.
Thomas Markovic |
|
St.Michael
Veteran Joined: 26 januar 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 324 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og Neil Young (Jeg har jammen vært med på en eller annen plateinnspilling sjøl... )
|
|
St.Michael
Veteran Joined: 26 januar 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 324 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå fant jeg en til: Roger Daltrey (The Who)
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |