Fremo treff i Riesa - Tysklan |
Post Reply |
Author | |
Pusur
Medlem i MJF Joined: 11 februar 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 28 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 januar 2016 at 19:10 |
I 2016 er FFEMO International 35 År. I den forbindelse arr. det et stort treff i Riesa, Tyskland.
Stedet ligger mellom Leipzig og Dresden. Det vil være ca. 7000m2 anleggsflate og treffet vil inneholde flg. Standarder: TT (TT / 1:120) H0-RE (H0 / 1:87) H0-USA (H0 / 1:87) AmericaN (N / 1:160) H0e (H0 / 1:87) I (I / 1:32) H0fine (H0 / 1:87) 0 (0 / 1:45) Tidspunkt for treffet er: Torsdag 29/9-16 til Søndag 2/10-16 Bygging av anlegg fra kl. 10.00 – 29/9. hallen må forlates kl. 18.00 2/10 Vi er noen i Arendal som reflekterer på å reise dit for å delta i H0-RE og lurte på om det var flere innen Fremo Norge som er interessert i å være med? Dead-line for modul påmelding er gått ut, men vi har kontakt med FREMO sentralt for en etter anmelding. Påmeldings fristen for deltagere er: 1/5-16 Ellers finner dere mere informasjon på Fremo sine hjemmesider. Gi meg et signal dersom det er interesse for det, så setter vi i gang prosessen. Med Fremo hilsen Nils-Arild Henriksen FONT=ArialSIZE=4COLOR=black |
|
2 Skinne hjemme, 2 skinne i Fremo!
3 Skinne til barnebarn! Arendal MJK |
|
tso
Fremo og MjF medlem Joined: 02 juni 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har fått ordnet det slik at jeg tilfeldigvis er i Tyskland denne helga.
Er det noen andre som har tenkt seg nedover? Trond S. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |