Preiser´s laksefiskere |
Post Reply |
Author | |
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 november 2015 at 16:44 |
Jeg planlegger en elv på anlegget mitt med gode forhold for fiske av villaks. Jeg har imidlertid vanskelig med å finne Preiser sitt sett med laksefiskere. Hverken NMJ, Vestfold MJ import, Amundsen eller Togbutikken har settet i sitt sortiment (men de har mye annet "unyttig" som sambadansere og nakenmodeller (c:) Gudmestad har et sett med fiskere i sitt sortiment, men de oppgir aldri fabrikant og dette settet ser ikke ut til å ha samme kvalitet som Preiser´s. Har søkt på Amazone og selv om prisen ikke er avskrekkende vil frakten (dobbelt av prisen) medføre mva og fortollingsgebyr.
Er det noen som vet hvor dette settet kan anskaffes i Norge?
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
hamoell
Veteran Joined: 10 juni 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gudmestad sine modeller kommer fra Woodland, men jeg tror han kan skaffe Preiser på bestilling
|
|
Min pusher: www.glm.no |
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Woodlands er for "amerikanske" og ikke av samme kvalitet son Preiser
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
|
EirikS
Veteran Joined: 23 februar 2010 Status: Offline Points: 449 |
Post Options
Thanks(0)
|
Svein
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Amundsenhobby har preiser 10077 fiskere. Han har nesten komplett preiser i sitt sortiment. Svein
|
|
Morten Jacobsen
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg fant ikke laksefiskerne på Amundsens nettsider. Nå er de bestilt på eBay.
Edited by Morten Jacobsen - 15 november 2015 at 22:11 |
|
Morten Jacobsen (MJ)
|
H. Lindholm
Veteran Joined: 17 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1096 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fant du den ikke?? Jeg skrev bare "10077" i søkefeltet og trykket [Enter], så dukket den opp med det samme. Virket like fint med søkeord "fiskere".
Edited by H. Lindholm - 15 november 2015 at 22:32 |
|
E L K
Medlem i MJF Joined: 01 januar 2007 Location: NORGE Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
|
men skal du fiske laks eller ørret?
|
|
Morten Jacobsen
Post Options
Thanks(0)
|
Det skjønte jeg også etterhvert, etter å ha bladd meg side opp og side ned med Preiser figurer. Amundsen beskriver dog ikke om dette er varer på lager eller med ventetid. Uansett har de nok det beste utvalget i Norge.
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |