Alt om Sinsentrikken. Prosjekt. |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 november 2015 at 01:06 |
Jeg skal lage en diger trikk som jeg kal begynne å printe nor jeg har nok detaljer, men likevel at min printer kan printe det. Sinsentrikken min blir en sværing på mellom 50-60 cm lengde og 7 cm bred. Den skal bli 2-motors med 8-hjulsdrift og to boogier. Jeg enter inspirasjon fra gamle trikker i Oslo og lager min egen utgave av Oslotrikken, dvs Sinsentrikken. (PS: den kommer aldri for salg) Den skal bli satt sammen av mange moduler og da må jeg bruke epoxylim. Det blir et langtidsprosjekt. Den blir som dere sikkert skjønner i O-skala.
Her er et bilde av noe jeg skal printe i morgen: |
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Drivverk med motor og hjul til den ene boogien vet jeg hvor jeg får og kjøper komplett. For ikke å forvirre digitaldekoderen så blir det en motor og ekstra strømopptak på den andre boogien uten motor. Jeg har endret mening det. Bare i plast blir det nok 300gram. Jeg vil ha noe å vise når jeg legger ut første bildet så det kan ta en uke til dere får se fotoer.
|
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Denne tenkte jeg å bruke på den ene boogien.
|
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg skal bruke sånne hjul på bakre boogie med to strømopptak på i 24mm. (en på høyre og en på venstre, isolerte hjul)
|
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Denne prøver jeg å etterligne:
|
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Denne prøver jeg å etterligne:
|
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |