Fikk Bjørkebark - fantastiske fjellformasjoner |
Post Reply ![]() |
Author | |
Helgejohan3 ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 september 2015 at 17:46 |
Jeg har fått litt bark fra bjørketre og det gir i den skalaen jeg kjører (spor O ) fantastisk realistiske fjellformasjoner å bygge med. Jeg skal lage et stort fjell og da blir det bark til fjellet og hønsenetting etc til resten. Bygg naturlig.
|
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bjerk? Det er vel never, og hvordan ligner det på fjell?
|
|
Svein S
|
|
![]() |
|
jvh ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 26 oktober 2012 Status: Offline Points: 5 |
Hadde for noen år tilbake skikkelig knudrete bjørkebark tilgjengelig. Det er vel det du sikter til. Skulle gjerne hatt noe av det nå. Det er sterkt, lett som kork og lett å skjære til med sag.
|
|
Jan
|
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
JA, det har men hvor på treet og treets alder å gjøre. Never er vel lenger opp eller på yngre trær, så spørsmålet mitt vitner om manglende botanisk kunnskap.
|
|
Svein S
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |