Trær og busker fra scratch |
Post Reply ![]() |
Author | |
TeVe ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 610 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 september 2015 at 13:07 |
Får jeg gjøre oppmerksom på et utmerket engelsk forum hvor man kan finne denne inspirasjonen til trær og vegetasjon rm-web I Sverige finnes en utmerket bygger av samme Svensktmjforum Terje |
|
Terje V.
|
|
![]() |
|
Laurenz ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk for 2 veldig bra linker! De er lagret.
|
|
![]() |
|
Helgejohan3 ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan noen fortelle meg hvordan jeg bygger trær selv. Alt man lager selv er mer gøy. Man kan kjøpe hus i O-skala, som jeg har, men jeg kjøper løse balsaplater og lager norske hus etter fantasi. Jeg vil gjerne ha kunnskap om hvordan man lager trær. Angående stamme etc så har jeg 3D-printeren min, men hvordan feste bladene og også få det realistisk? Man får perfekte varer i butikken av trær men jeg syntes en del av hobbyen er å lage scratch. (jeg lager jo til og med tognvogn i O-skala fra scratch i plastikk) Så angående trær. Jeg er nyskjerrig og jeg trenger kunnskap.
|
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |