Rivarossi BR80 røykgenerator |
Post Reply |
Author | |
HJM.models
Veteran Joined: 16 august 2015 Status: Offline Points: 576 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 august 2015 at 17:05 |
Er det mulig å sette røykgenerstor i Rivarossi sin BR80 i O-skala? Og hvilken trenger jeg? Kan jeg sette MFX lyd i den også? Jeg har Mobilestation 2
|
|
HJM.models
|
|
mattis94gutt
Veteran Joined: 22 januar 2013 Location: Akershus Status: Offline Points: 102 |
Post Options
Thanks(0)
|
Funker i det hele tatt Märklin sitt digitalsystem på O-skala?
|
|
Proud to be a nerd.
|
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Digitalsystem og skala er i utgangspunktet uavhengig av hverandre.
Du kan utmerket godt velge hva du vil bruke på ditt anlegg. - Imidlertid er det jo alltid greit å velge noe som er kurant i forhold til hva de fleste velger om du har besøk eller besøker noen andre. Det som ofte er avgjørende for valg av digitalsystem og skalaer, er hvilken spenning og strøm som kreves for å drive ditt lok. Større skalaer bruker høyere spenning og strøm. Jeg mener de fleste utbredte digitalsystem har boostere som passer for de fleste brukere, uansett skala? |
|
HJM.models
Post Options
Thanks(0)
|
Ja det gjør det. Skala 1 til Marklin bruker mobile station 2 og Central station 2. Når skala 1 funker, hvorfor ikke skala O |
|
HJM.models
|
|
HJM.models
Post Options
Thanks(0)
|
Seuthe 12 røykgenerator er best for BR80. Nå har jeg svaret.
|
|
HJM.models
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |