Anyrail er god planlegger for O-skala |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 august 2015 at 22:39 |
Et godt sporplanprogramsom går fra skal N til O er anyrail. Jeg brukte det programmet til å tegne sporplanen til O-skala-banen jeg skal bygge. Men G-skala har det ikke i programmet desverre.
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Neivel... I følge nettsiden www.anyrail.com så har de da mange bibliotek i G-skala: Scale G/SM32/IIm •Aristo-Craft •Bachmann •LGB •Lionel •Peco G-45 •Piko G •Peco SM-32 Code 200 •Sunset Valley Railroad •Thiel IIm •Train Line 45 |
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Johannn
Medlem i MJF Joined: 09 april 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her slår du på/av sporbibliotekene i Anyrail: File -> Options -> Libraries
Edited by Johannn - 03 august 2015 at 18:07 |
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den versjonen av programmet er anderledes enn mitt program. I min versjon kan man ikke velge G-skala i biblioteket. I den versjonen jeg har så stopper det på O-skala og programmet ser helt annerledes ut.
|
|
Johannn
Medlem i MJF Joined: 09 april 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
|
Då er det sikkert greit om du skriver kva versjon du har.Då det er lettere å kunne gi deg råd og vink om ein vei kva du køyrer, videre kan det være greit og skrive kva platform du køyrer Anyrail på.
Eg køyrer AnyRail 5.21.1 på Windows 10, siste oppdatering vart lasta ned var i går. Edit: lagt inn subversjonnummer etter at eg kom heim
Edited by Johannn - 07 august 2015 at 17:13 |
|
hamoell
Veteran Joined: 10 juni 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Til og med den demoversjone som kan lastes ned gratis fra nett inneholder G skala. Vilken versjon er det du har. Er det Anyrail du har
|
|
Min pusher: www.glm.no |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |