Modelljernbanemessen i Bergen 2015 - Event Date: 05 september 2015 - 06 september 2015 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Ole P ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 28 september 2006 Location: Bergen Status: Offline Points: 194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 april 2015 at 22:46 |
Modelljernbanemessen 2015 i Bergen blir 5/9 - 6/9
Beklager mye rot rundt tidspunktet for årets Mjmesse i Bergen men nå er datoen satt. Vi har prøvd å finne alternativ hall på den først kunngjorte datoen men det har dessverre ikke lykkes. Velkommen til messe i Turnhallen første helgen i september. |
|
Mvh
![]() |
|
![]() |
|
Tåge ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oyy, nå er det jo bare en måned igjen, så er det jo messe
![]() Litt uvant at den er så tidlig, men, sånn kan det vel bli enkelte ganger , når ting ikke går etter planen. I år har jeg et lite jubileum, i 20 år har Bergenserene slitt med meg ![]() ![]() ![]() ![]() Får jeg noe "kake" for det, jeg da ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Tåge - 05 august 2015 at 17:45 |
|
Mvh
Åge Det er bedre med ti tommeltotter en med ingen ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Simplex ![]() Viderekommen ![]() Joined: 04 august 2015 Status: Offline Points: 4 |
Hadde som nybegynner planlagt å dra på min første MJ-messe her i Bergen, men ble dessverre rammet av HV-øvelse den helga. Men MJ er vel god grunn til velferdspermisjon.
|
|
![]() |
|
Tåge ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 342 |
Ja, det burde være det ![]() ![]() Edited by Tåge - 06 august 2015 at 00:14 |
|
Mvh
|
![]() |
|
1 uke igjen nå
![]() |
|
Mvh
|
![]() |
|
Da var et av årets høydepunkter over.
Vil nok en gang få takke alle som var med og gjøre Bergens messen til et av årets høyde punkter ![]() ![]() Stor koste meg som vanlig ![]() ![]() ![]() 1000 takk til Ole P ![]() ![]() Edited by Tåge - 06 september 2015 at 22:31 |
|
Mvh
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |