.dwg tegning av Fremo endestykker |
Post Reply |
Author | |
Kristoffer6951
FREMO-forummedlem Joined: 12 februar 2015 Location: Norge Status: Offline Points: 44 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 juli 2015 at 20:35 |
Hei,
Som jeg har nevnt noen ganger allerede her på forumet har jeg tatt opp igjen hobbyen etter noen års pause (for de som har lest det) Jeg ønsker i den forbindelse å bygge et lite anlegg i kjelleren med "Fremo moduler" slik at jeg ved evt. flytting enkelt kan demontere anlegget, samt at jeg etterhvert vil melde meg inn Fremo for å delta der med modulene. Jeg lurer i denne forbindelse på om noen kan hjelpe meg med .dwg tegninger for endestykkene da jeg har en bekjent med fres som skal lage disse på fint vis til meg |
|
hamoell
Veteran Joined: 10 juni 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tegninger kan lastet ned på ved å søke på fremo på nett. Kan prøve denne:http://mjwiki.no/wiki/Fil:OS-FREMO-F-201.gif
|
|
Min pusher: www.glm.no |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå er de endestykkene "ille raske" å dak'e, men siden jeg reiser på ferie nå, kan jeg nok ikke få gjort noe på de første ukene
..., men det er kanskje andre der ute ... |
|
Bjørn Egil
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |