MJ-bladet Desember 2008 |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 mai 2015 at 06:31 |
Hvor får jeg MJ-Bladet for Desember 2008? Jeg har strevd i flere år etter å få tak i det nummeret for jeg sende inn noen bilder og et skriv til redakjsonen og etter to mnd så ringte de meg og spurte om de fikk lov å bruke min bane i bladet for de likte min bane så bra. Selvfølgelig kjøpte jeg bladet og voktet det godt inntil katastrofen i 2010 kom -huset der jeg bodde brant ned til grunnen og bladet gikk i brannen
. Er det fortsatt mulig å få tak i det bladet et sted, og hvor skal jeg gå, evt få kjøpe fra noen andre medlemmer siden det har personlig verdi for meg? Det var en Marklin bane så jeg la denne tråden på 3-skinne delen av forumet. Edited by Helgejohan3 - 25 mai 2015 at 06:38 |
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det var desember nummeret.
|
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tror jeg skal ha tilgang til et nr som kan selges. Kan sjekke dette i løpet av dagen. Send meg et PM!
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |